سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهم ترین امکانات نرم افزار حسابداری نانوایی و نان فانتزی

 

مکان ثبت کردن انواع مختلف نان فانتزی: در نرم افزارهای حسابداری نانوایی و نان فانتزی امکان تعریف نمودن انواع کالا و خدمات فراهم است. همچنین می‌ توانید برای هر کدام توضیحات مختصری را نیز درج کنید.

امکان ثبت فرمول تولید نان فانتزی و محاسبه بهای تمام شده: اصلی ترین دغدغه این گونه از کسب و کارها، محاسبه صحیح سود و زیان است. جهت محاسبه این صورت های مالی نیاز به محاسبه بهای تمام شده محصولات است. محاسبه بهای تمام شده محصولات نانوایی و نان فانتزی از طریق فرمول تولید در نرم افزارهای حسابداری نانوایی به راحتی فراهم است. البته این را باید بدانید که این قابلیت کاملا اختیاری است و می توانید از آن صرف نظر کنید.

امکان فروش از طریق سامانه فروش با بالاترین سرعت: سامانه های فروش یکی از انواع افزونه‌ های پرکاربرد در نرم افزارهای حسابداری نانوایی و نان فانتزی است که از طریق نصب در مانیتورهای هوشمند امکان شیفت‌ بندی، فروش سریع و تعریف صندوق برای هر یک از پرسنل فراهم است. از طریق این افزونه فروش می‌ توانید محصولات خود را با بالاترین سرعت به فروش برسانید و در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان خود فاکتور اعطا کنید.

امکان کنترل نوبت دهی و اعلام شماره نوبت مشتریان: به طور حتم در فروشگاه های نانوایی و نان فانتزی نیاز است از سیستم های مدیریت نوبت دهی استفاده شود. از طریق نرم افزار حسابداری نانوایی و نان فانتزی می توانید شماره های نوبت دهی مشتریان را اعلام کنید.

امکان تعریف کردن پیک در فاکتورهای فروش: در نرم افزار حسابداری نانوایی و نان فانتزی این شرایط فراهم است که به هر تعداد که تمایل دارید پیک تعریف کنید. در زمان تولید فاکتور نیز می‌ توانید یک پیک همراه با هزینه حمل تعریف کنید و بدین ترتیب امکان مدیریت بهتری بر ارسال محصولات وجود دارد. برای مطالعه ادامه مقاله به سایت حسابدارا سر بزنید

منبع مقاله : بهترین نرم افزار حسابداری نانوایی و نان فانتزی را در سایت حسابدارا مطالعه نمایید.